Projekt inscenizacyjny scenografii, kostiumów i światła do opery „Król Roger” Karola Szymanowskiego
Król Roger Szymanowskiego jest dla mnie operą-misterium, zgłębiającą egzystencjalne pragnienia człowieka, eksplorującą granicę między wolnością jednostki i jej ograniczeniami społecznymi. Wielowarstwowość wątków, symboli i aluzji tej opery pozwoliła mi na dogłębną analizę i bardzo osobistą interpretację. Wykreowany przeze mnie świat to pozaracjonalny, hipnotyczny obraz procesu transformacji głównego bohatera.
Praca powstała również dzięki mgr Julii Skrzyneckiej, asystentce w Pracowni Projektowania Scenografii Teatralnej i Operowej dr. hab. Pawła Dobrzyckiego, prof. ASP.
(ur. 1992 w RPA)
Studia: Wydział Sztuki Mediów i Scenografii Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (2011–2012), Central Saint Martins w Londynie (I st. 2012–2014), Wydział Scenografii ASP w Warszawie (II st. 2016–2018). Autor scenografii i kostiumów operowych oraz baletowych w przedstawieniach: Il Trespolo Tutore, Il Parnaso Confuso, Boys of Paradise, Orfeo ed Euridice, Second Side.